![](https://www.educat.cat/blog/wp-content/uploads/2021/03/el-cos-sempre-parla-malgrat-la-distancia-i-les-mascaretes_miniatura.jpg)
Jordi Sedó
Quina repercussió té el contacte en la nostra societat pel que fa a la comunicació? Quin impacte té una expressió facial quan ens relacionem? Quina importància tenen els gestos dins la nostra conducta? … continuar llegint →
Jordi Sedó
Quina repercussió té el contacte en la nostra societat pel que fa a la comunicació? Quin impacte té una expressió facial quan ens relacionem? Quina importància tenen els gestos dins la nostra conducta? … continuar llegint →
Daniel Gabarró
Molts alumnes tenen greus dificultats per gestionar els seus sentiments. Això els fa patir. També els impedeix aprendre i mantenir relacions constructives. El malestar els bloqueja. … continuar llegint →
Títol original: Mary and Max
Any: 2009
Durada: 88 minuts
País: Austràlia
Director: Adam Elliot
Guió: Adam Elliot
… continuar llegint →
Glòria Iniesta i Àngels Miret
En el nostre dia a dia a l’aula, els docents hem d’abordar i acompanyar multitud de canvis, pèrdues i dols del nostre alumnat. El dol és un procés de dolor i aflicció natural i adaptatiu que té lloc davant la pèrdua del vincle amb quelcom estimat. És una experiència inevitable mitjançant … continuar llegint →
Maria Josep Martínez Garrote
Vivim en una dinàmica quotidiana de presses. Ens movem a cop de rellotge i els horaris plens i rígids encotillen les nostres vides. I, a les aules, microcosmos de la societat, els nostres alumnes també manifesten aquesta acceleració. Com a conseqüència, caldria incorporar … continuar llegint →
Encarna Vallespí Doliu
“L’objectiu de l’educació és formar éssers aptes per governar-se
a si mateixos, i no per ser governats pels altres.”
Herbert Spencer
Entenem com a participació la capacitat de l’ésser humà … continuar llegint →
Dolors Molina Carrillo
Les pors infantils són una cosa habitual en les converses entre pares i professors. El desenvolupament i l’aprenentatge inclouen també el procés d’anar-nos convertint en persones formades i valentes; per tant, la por … continuar llegint →
Carme Javierre Garcia i Montse Abril Barranco
A la nostra escola, com a mesura d’atenció a la diversitat, hem iniciat dins l’aula de segon la metodologia de treball cooperatiu en les àrees de llengua catalana i matemàtiques. No ho plantegem a partir del resum … continuar llegint →