![](https://www.educat.cat/blog/wp-content/uploads/2013/06/educacio-per-a-la-sostenibilitat.png)
Josep Rabasseda i Sánchez
Avui dia hi ha poques escoles (aproximadament una quarta part) que considerin que la sostenibilitat sigui prioritària en el seu projecte educatiu de centre. … continuar llegint →
Josep Rabasseda i Sánchez
Avui dia hi ha poques escoles (aproximadament una quarta part) que considerin que la sostenibilitat sigui prioritària en el seu projecte educatiu de centre. … continuar llegint →
Victòria Pérez Planas
En David té 15 anys, fa 4t d’ESO a un IES públic, fa uns 4 anys li van diagnosticar Síndrome d’Asperger i és atès per una Unitat de Suport a l’Educació Especial (USEE). Periòdicament assisteix al Centres de Salut Mental Infantil i Juvenil (CSMIJ) de la zona. … continuar llegint →
Títol original: Être et avoir
Director: Nicolas Philibert
Any: 2002
Durada: 104 minuts
País: França … continuar llegint →
Helena Alvarado Alonso
Aquesta investigació, que s’ha realitzat a través d’una mostra de 50 casos avaluats durant el període comprès entre gener de 2008 i gener de 2010 a la nostra comunitat (Illes Balears), sorgeix de la necessitat d’establir un patró de característiques comunes en els nens amb dislèxia. … continuar llegint →
Israel Aarón Molina Vázquez
Abordar el tema de l’avaluació dins l’àmbit educatiu, i en particular a les aules, fa indispensable que plantegem preguntes clau que ens permetin anar desglossant cada un dels elements que sustenten aquest procés. … continuar llegint →
Sandra Gallardo i Ramírez
El treball del professor consisteix a crear situacions de les quals l’alumnat no pugui escapar sense haver après.
John Cowan … continuar llegint →
Joaquim Bohigas Mollera
La incorporació, significativa en nombre i implicació social, d’alumnes immigrants als centres educatius ha estat, segurament, el fenomen més transcendent als centres educatius catalans en els darrers anys. L’educació intercultural és un dels eixos de recerca de Xavier Besalú i Costa … continuar llegint →
Equip de Redacció de PrisMa
La prudència i l’autoconfiança es desenvolupen si deixem els infants apropar-se a poc a poc a una nova tasca sense interferir-hi.