El joc com a eina psicopedagògica

Moisès Esteban Guitart

Des d’un punt de vista psicopedagògic, a través del joc els infants (i els que no ho són tant) aprenen coses i, per tant, es desenvolupen. Probablement el seu èxit es fonamenta en el fet que pot convertir-se amb facilitat en una activitat satisfactòria, cosa que fa que el grau de motivació i d’interès … continuar llegint →

Inside Out (Del revés)

Fitxa tècnica

Aquest mes us recomanem una pel·lícula per a tota la família en què les emocions seran les protagonistes. En aquesta aventura acompanyarem l’Alegria, la Por, la Ira, el Fàstic i la Tristesa en el seu viatge per la ment … continuar llegint →

Respectar processos al Submarí Lila

Guillem Massot Magarolas

Són les 9:00 del matí i el sol, encara mig adormit, comença a escalfar la plaça que, a poc a poc, s’anirà omplint d’infants d’entre 2 i 5 anys. Mentre espero que vagin arribant, recordo aquell estiu de l’any 2008 en què un grup de famílies i educadors ens vam reunir moguts per una mateixa intenció … continuar llegint →

Alba Espot. Llicenciada en Filosofia i Ciències de l’Educació. Directora General d’Educació Infantil i Primària

Marta Rabasseda Sànchez

Al blog Educat recuperem una entrevista que vam fer fa 11 anys, en motiu de l’inici del curs escolar, a la inspectora Alba Espot, llavors directora general d’educació infantil i primària. Espot parla de temes encara ben vigents avui … continuar llegint →